عضویت | وارد شوید

قوانین ما

شرایط و مقررات

تعهدات اکانتیو :

با توجه به اینکه اکانتیو در ایران فعالیت میکند ، ملزم به رعايت قوانین جمهوری اسلامی ایران و ضوابط ناظر به محل فعالیت و عرضه خدمت که توسط وزارت صنعت و معدن و تجارت وضع شده ، می باشد.
مجموعه اکانتیو دارنده نماد اعتماد و تاییدیه از وزارت صنعت معدن و تجارت می باشد.
اکانتیو ملزم به رعایت قوانین و مقررات مندرج در صفحه قوانين و مقررات سامانه نماد اعتماد الكترونيكي به آدرس https://enamad.ir/Laws و اصلاحات بعدی آن می باشد.
نظر به این که حوزه فعالیت وبسایت اکانتیو ” کارت اعتباري ارزی” می باشد لذا این فروشگاه به هیچ سازمان‌ دولتی یا خصوصی مربوط نمی باشد.
لایسنس ها و کارت های اعتباری ارزی موجود در فروشگاه اکانتیو تنها دارای اعتبار زمانی بوده و فاقد ارزش گذاری مادی و در نتیجه واگذاری و بازفروشی به غیر می باشد ، لذا کاربر نهایی قابلیت تبدیل اشتراک خود به ارز واقعی یا هرگونه احتکار یا انبار کردن آن را نخواهد داشت.
به دلیل سیاست های ارزی دولت محترم جمهوری اسلامی ایران ، مجموعه اکانتیو اعلام می دارد که این مجموعه هیچ گونه نقل و انتقال ارزی در داخل کشور و یا از ایران به کشورهای دیگر از منابع داخلی نداشته و ندارد و کلیه فعالیت های وب سایت ازجمله فروش اشتراک و کارت های اعتباری ارزی از طریق منابع ارزی خارجی شخصی مالکان مجموعه پرداخت می گردد.
همچنین اعلام می داریم این وب سایت و کلیه زیر مجموعه های آن هیچگونه مبادله ارزی نقدی با هیچ شخص و یا شرکتی نداشته و از دریافت ارز از مشتریان بابت خدمات مشروح در وب سایت معذور می باشد. همچنین کلیه فعالیت های این مجموعه به ریال بوده و در داخل کشور هیچ ارز دیگری قابل قبول نیست.
تمامی لایسنس ها و اشتراک های گردآوری شده در اکانتیو از شرکت ها و کمپانی های ثالث خارجی (غیر بومی) بوده که کشور عزیزمان ایران را تحریم کرده اند و هیچ گونه لایسنس و اشتراک سایت یا سرویس های صاحب امتیاز داخل کشور در این سایت به فروش نمی رسد.
اکانتیو متعهد به اجرای مفاد قرارداد منعقده قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده می باشد.
اکانتیو امکان طرح شکایت یا دریافت پشتیبانی در طول اشتراک را از طریق سامانه پشتیبانی وب سایت را به مشتریان خود می دهد.
علی رقم این که در مجموعه‌ی اکانتیو ، در مواقع طرح شکایت ، اولویت اول جلب رضایت مصرف کننده و مصالحه با مشتری می باشد ، در صورت ناتوانی در حل اختلاف ، نقش مرکز (وزارت صنعت و معدن) را به عنوان میانجیگر در جهت حل اختلافات مسالمت آمیز می‌پذیرد.

 

شرایط سلب مسولیت

مجموعه‌ی اکانتیو واسط خرید اشتراک و لایسنس محصولات خارجی می باشد ؛ و سازنده‌ی نرم افزار و یا مالک سرویس یا برنامه نمی باشد ، لذا مسئولیت هرگونه تغییر در سیاست های سرویس ثالث و یا ناسازگاری برنامه یا اشتراک با کامپیوتر، سیستم عامل و یا تلفن همراه کاربر ، بر عهده‌ی اکانتیو نمی باشد ؛ از این روی ، به کاربران گرامی توصیه می شود ، پیش از خرید ، تحقیقات لازم را به عمل آورده و برنامه یا نرم افزار مربوطه را بر روی دستگاه خود نصب نموده و از عملکرد آن مطمئن شوند و آنگاه اقدام به خرید نمایند.
اکانتیو هیچ گونه مسولیتی در قبال عدم دانش و آگاهی کاربران در رابطه با استفاده از سرویس ، اختلال کارکرد، فیلتر یا تحریم شدن خود سرویس ها و باگ نرم افزاری شرکت ثالث ندارد لذا پشتیبانی محصول تنها شامل مشکلات ناشی از خود لایسنس می باشد.
اکانتیو هیچ گونه مسولیتی در قبال تغییر تعرفه های سرویس ثالث ندارد.
شرایط فورس ماژور: در صورت بروز هر گونه مشکل که منشا آن اکانتیو نباشد؛ مانند: بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیتهای دولتی، تغییر سیاست های سرویس ثالث ، اختلال کارکرد سرویس ها و باگ نرم افزاری شرکت ثالث ، مشکلات اینترنت کاربر ، مشکلات و محدودیت‌های مخابراتی کشور و یا تحریم های بین المللی یا فیلتر شدن سرویس/برنامه/سایت شرکت ثالث (Third Party) و … مسولیتی بر عهده اکانتیو از بابت دیرکرد تحویل محصول یا جبران خسارت و برگرداندن هزینه های اصلی نخواهد بود.
اشتراک شما از زمان تحویل محاسبه می شود و ارتباطی به میزان استفاده شما از سرویس مربوطه ندارد لذا در صورت استفاده نکردن شما، مجموعه اکانتیو مسولیتی در قبال روز های از دست رفته اشتراکتان ندارد و پس از اتمام این مدت ، ضمانت و پشتیبانی آن سفارش نیز به اتمام می رسد.
مجموعه‌ی اکانتیو هیچگونه مسئولیتی مبنی بر موجود یا ناموجود بودن محتوای مورد نظر کاربر ، در سرویس یا محصولی که خریداری کرده است ندارد.

مجموعه اکانتیو پرداختیار واسط است و اطلاعات ذکر شده در صفحه محصول برای آشنایی بیشتر کاربر با محصول ذکرشده است و گاهن ناقص و یا به دلیل تغییر سیاست سرویس دهنده ثالث تفاوت پیدا میکنند، در نتیجه متنی یا بندی از آن قابل استناد برای ” مغایرت کالا و خدمت تبلیغ شده در وب سایت با کالا و خدمات دریافتی ” نیستند و سرویس دریافت شده، قابل کنسل شدن و یا عودت وجه به این دلیل را نخواهد داشت. کاربر موظف است قبل از خرید، تحقیق کافی به عمل آورده و از خدمت مورد نظر در سایت سرویس دهنده ثالث مطمئن گردد.
کاربر موظف می باشد قبل از خرید محصول، در رابطه با شرایط و نحوه‌ اجرای آن تحقیق کافی را به عمل بیاورد. اکانتیو مسولیتی در قبال عدم آگاهی کاربران در رابطه با استفاده از سرویس ندارد.
کاربر موظف است علاوه بر رعایت و پذیرش قوانین اکانتیو، قوانین شرکت تولید کننده نرم افزار یا سرویس ثالث را نیز رعایت نماید، در صورت تخطی از قوانین مسئولیتی متوجه اکانتیو نخواهد بود. برای مشاهده این قوانین به وبسایت شرکت ثالث مراجعه نمایید.
در زمانی که امکان ارایه محصول به هر دلیل اعم از: اتمام موجودی، تغییر پلن ها یا اعمال تحریم از سمت سرویس ثالث و … وجود نداشته باشد، هیچ گونه الزامی جهت تحویل آن برای اکانتیو وجود نخواهد داشت لذا در این موارد سفارش مربوطه لغو شده و مبلغ دریافتی تماما به حساب بانکی معرفی شده از سمت کاربر عودت داده خواهد شد.
در صورت قطع خدمات کاربر به هر علت، خسارتی به وی تعلق نخواهد گرفت و وجهی برگردانده نمی شود.
مجموعه‌ی اکانتیو می تواند در هر زمان و بدون دلیل کیفیت ارایه خدماتش را به صلاحدید خود تغییر دهد یا به ارایه خدماتش پایان دهد.
اکانتیو هیچ گونه مسولیتی در قبال اسپم (Spam) شدن ایمیل های ارسالی خود در صندوق ایمیل کاربر ندارد و وظیفه بررسی صندوق ایمیل به عهده خود کاربر می باشد.
اکانتیو هیچ گونه مسولیتی در قبال ارسال، عدم ارسال یا محتوای هر گونه ایمیل از سمت سرویس/برنامه/سایت شرکت ثالث (Third Party) ندارد.
اکانتیو هیچ گونه مسولیتی در قبال عدم دریافت پیامک به دلایلی از قبیل: انسداد خطوط، لغو دریافت پیامک از سمت کاربر و … که منشا آن اکانتیو نباشد، ندارد.
یادآور تمدید اشتراک به عنوان یک ویژگی اضافه در راستای جلب رضایت مشتریان برای برخی محصولات اکانتیو ارائه می گردد، اما ارسال آن جزو شرح وظایف این مجموعه محسوب نمی شود.
اکانتیو هیچ گونه مسولیتی در قبال کارمزد تراکنش درگاه های پرداخت واسط و سامانه شاپرک بانک مرکزی ندارد.
اکانتیو هیچ گونه مسولیتی در قبال دریافت یا عدم دریافت جوایز یا امتیازات اضافه ای که تحت عنوان Perks با خرید اشتراک برای کاربر ایجاد می شود ندارد.
قوانین و تعهدات کاربر/مشتری/مصرف کننده :
ثبت سفارش ، عضویت و به طور کلی استفاده هر یک از خدمات اکانتیو به معنی پذیرفتن تمامی قوانین و مقررات وبسایت در همین صفحه میباشد.
کاربر موظف است علاوه بر رعایت و پذیرش قوانین اکانتیو، قوانین شرکت تولید کننده نرم افزار یا سرویس ثالث را نیز رعایت نماید، در صورت تخطی از قوانین مسئولیتی متوجه اکانتیو نخواهد بود. برای مشاهده این قوانین به وبسایت شرکت ثالث مراجعه نمایید.
تمامی مطالبی که در این وبسایت، نظیر بخش های “مرکز آموزش” یا “سامانه پشتیبانی” و … در وبسایت منتشر می گردند، در حکم قوانین بوده و رعایت و پذیرش آن توسط کاربر الزامی می باشد.
هر مشتری موظف است برای خرید از سایت اکانتیو ، مالک یک ایمیل و شماره تلفن شخصی متعلق بود خود باشد و در صورتی که اثبات شود اطلاعات دریافتی متعلق به شخصی دیگری است، مجموعه اکانتیو می تواند از ارائه خدمات امتناع ورزد.
آدرس ایمیل کاربر بعنوان محل دریافت محصول تلقی گردیده و عواقب درج اشتباه آدرس به عهده خود کاربر می باشد.
کاربر موظف است در صورت ضرورت اطلاعات (یوزرنیم و پسورد اکانت) حسابی که قصد خرید اشتراک برای آن را دارد را در اختیار مجموعه جهت پرداخت قرار دهد.
مسئولیت اشتباه در انتخاب محصول و خریداری نمودن آن ، به دلیل بی دقتی کاربر ، بر عهده کاربر می باشد و امکان مرجوع کردن لایسنس/گیفت کارت و یا تعویض آن با نوع دیگر ، مطلقاً وجود نخواهد داشت. زیرا لایسنس/گیفت کارت ها بلافاصله پس از خرید کاربر صادر شده و امکان مرجوع کردن آن به پنل صادر کننده‌ی لایسنس وجود ندارد.
کاربر موظف می باشد قبل از خرید محصول، در رابطه با شرایط و نحوه‌ اجرای آن تحقیق کافی را به عمل بیاورد. اکانتیو مسولیتی در قبال عدم آگاهی کاربران در رابطه با استفاده از سرویس ندارد.
کاربر متعهد است از خدمات اکانتیو در چارچوب قوانین و اصول اخلاقی استفاده نماید، یعنی نباید خدمات مذکور را ابزاری جهت سوء استفاده قرار دهد.

استفاده از خدمات اکانتیو برای کاربر یا مخاطب هیچ حقی نسبت به دارایی های فکری (Intellectual Property Rights) اکانتیو ایجاد نمی کند. کاربر نباید در اموال مذکور دخل و تصرف نماید. مثلا طرح های موجود در سایت اکانتیو را کپی کند و آن ها را در سربرگ و یا کارت ویزیت خود مورد استفاده قرار دهد.
چنانچه هزینه های خدمات ، نرخ ارز خارجی و … افزایش یابد، اکانتیو می تواند نرخ پلن های خود را بلافاصله افزایش دهد.
کاربر موظف است در صورت ارتباط با پشتیبانی ، مشکلات خود را با لحنی کاملا رسمی در نهایت آرامش و ادب مطرح نماید و در صورت هر گونه پرخاشگری، بی ادبی یا بی احترامی، ادامه گفتگو مسدود شده ، سفارش وی لغو شده و دسترسی کاربر به سرویس بدون عودت دادن وجه بسته خواهد شد. لذا اپراتور نیز می تواند بی درنگ به مکالمه خاتمه داده و در صورت طرح شکایت از طرف کاربر ، فایل صوتی مکالمه یا متن پیام به مراجع قضایی ذیصلاح ارجاع داده خواهد شد.
هرکاربر حقیقی یا حقوقی حق دارد صرفا یک حساب کاربری در سایت اکانتیو ایجاد نماید. بدیهی است ایجاد بیش از یک حساب کاربری به عنوان تخلف محسوب می شود و حق مسدود کردن یا حذف حساب های کاربری جعلی یا تکراری در هر زمان بدون اطلاع قبلی برای اکانتیو محفوظ خواهد بود.
چنان چه برای اکانتیو مشخص گردد که وجه واریزی مستحق اللغیر بوده و متعلق به شخص دیگری می باشد و یا این که اشخاص ثالث با عنوان برداشت غیرقانونی وجه از حساب خود شکایتی مطرح نمایند اکانتیو اقدام به قطع فوری ارایه خدمات موردی و یا کلی، همراه با فسخ قرارداد به کاربر می نماید به علاوه، اکانتیو مطابق با قوانین، موظف است مراجع قانونی ذیربط را در این باره آگاه سازد و اطلاعات کاربر را در اختیار مراجع قضایی قرار می دهد و کاربر به تنهایی و مطابق این قرارداد و قوانین و مقررات موجود موظف به جبران کلیه خسارات به اشخاص ثالث و اکانتیو می باشد.
ممکن است علاوه بر تعهدات این قرارداد، هر یک از خدمات دارای مقررات خاص باشد. کاربر علاوه بر تعهدات مندرج در این قرارداد، ملزم به رعایت سایر مقررات مرتبط با خدمات است که در وب سایت اکانتیو اعلام می شود.
ممکن است مقررات و شرایط خدمات اکانتیو در طول زمان تغییر کنند و کاربر متعهد به رعایت آن ها است. به همین دلیل کاربر موظف است، جهت اطلاع یافتن از تغییرات مذکور، تمهیداتی بیاندیشد. در صورت تعارض مقررات و شرایط خدمات با مفاد این قرارداد، مفاد قرارداد میان طرفین حاکم است.
ممکن است اقامتگاه کاربر و یا مخاطب خارج از کشور ایران باشد. به منظور پیشگیری از پیچیدگی های حقوقی ناشی از اختلاف اقامتگاه طرفین، محل انعقاد و اجرای این قرارداد و مقررات مرتبط با آن شهر تهران از ایران و قانون حاکم بر روابط طرفین، قوانین جمهوری اسلامی ایران است.
شرایط و ضوابط ارسال و تحویل سفارشات :
آدرس ایمیل کاربر بعنوان محل دریافت محصول تلقی گردیده و عواقب درج اشتباه آدرس به عهده خود کاربر می باشد.
درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد اکانتیو مسولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
اکانتیو هیچ گونه مسولیتی در قبال اسپم (Spam) شدن ایمیل های ارسالی خود در صندوق ایمیل کاربر ندارد و وظیفه بررسی صندوق ایمیل به عهده خود کاربر می باشد.
اکانتیو هیچ گونه مسولیتی در قبال ارسال، عدم ارسال یا محتوای هر گونه ایمیل از سمت سرویس/برنامه/سایت شرکت ثالث (Third Party) ندارد.
اکانتیو هیچ گونه مسولیتی در قبال عدم دریافت پیامک به دلایلی از قبیل: انسداد خطوط، لغو دریافت پیامک از سمت کاربر و … که منشا آن اکانتیو نباشد، ندارد.
با توجه به این که ثبت سفارش به صورت سیستمی انجام می شود، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن وجود ندارد.
اکانتیو جهت اطمینان از صحت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری جهت احراز هویت درخواست کند.
مدت زمان تحویل سفارش از سمت اکانتیو آنی و لحظه ای نخواهد بود و در شرایط عادی ممکن است بین 1 الی 96 ساعت به طول بی انجامد، در صورت بروز شرایط ویژه سرویس دهنده مجاز به افزایش زمان تحویل سرویس تا 2 برابر خواهد بود.
لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو سفارش نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند بنابرین سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربران کد پیگیری سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که مجموعه اکانتیو هیچ‌گونه مسولیتی نسبت به محصولات و خدماتی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.

مجموعه‌ی اکانتیو حق تصمیم بر ارائه هر یک از سرویس ها را برای خود محفوظ می دارد و در حالت هایی که امکان ارائه یکی از سرویس ها از نظر فنی، قانونی و یا هر دلیل دیگر وجود نداشته باشد سرویس دهنده می تواند درخواست مشترک مذکور را لغو نماید، در این صورت وجه دریافت شده کاملا به حساب معرفی شده از سمت مشترک، بازگردانده خواهد شد.
در صورت تغییر قیمت محصول پس از ثبت سفارش کاربر و عدم تکمیل آن، بایستی ما به التفاوت مبلغ نسبت به قیمت جدید پرداخت گردد در غیر این صورت سفارش کاربر لغو شده و مبلغ دریافتی تماما به حساب بانکی معرفی شده از سمت کاربر عودت داده خواهد شد.
در صورت بروز مشکل و عدم همکاری کاربر در ارسال اطلاعات لازم جهت بررسی و حل موضوع، سفارش کاربر، تکمیل شده تلقی خواهد شد و متعاقباً امکان ارائه پشتیبانی و ضمانت برای سفارش مورد نظر وجود نخواهد داشت.
در هنگام خرید از درگاه های پرداخت اکانتیو مبلغی تحت عنوان کارمزد تراکنش توسط درگاه های پرداخت واسط و سامانه شاپرک بانک مرکزی به مبلغ خرید شما اضافه خواهد شد که این مبلغ هیچ گونه ارتباطی به این مجموعه و شرکت اکانتیو ندارد.
شرایط گارانتی و پشتیبانی سفارشات :
مدت زمان اشتراک شما به معنی مدت زمان گارانتی تعویض اکانت یا لایسنس خریداری شده می باشد و محصول ارسال شده دارای گارانتی تعویض اکانت در طول دوره ی اشتراک بوده و در صورت اتمام زمان اشتراک یا بروز هر گونه مشکل در پریمیوم بودن اکانت با تماس با پشتیبانی ، محصول مربوطه تعویض خواهد شد لذا در صورت بروز هرگونه مشکل به پشتیبانی پیام ارسال کنید.
اشتراک شما از زمان تحویل محاسبه می شود و ارتباطی به میزان استفاده شما از سرویس مربوطه ندارد لذا در صورت استفاده نکردن شما، مجموعه اکانتیو مسولیتی در قبال روز های از دست رفته اشتراکتان ندارد و پس از اتمام این مدت ، ضمانت و پشتیبانی آن سفارش نیز به اتمام می رسد لذا متعاقبا امکان تعویض یا عودت وجه نیز برای سفارش مربوطه وجود نخواهد داشت.
کاربر موظف است در زمان بروز مشکل برای لایسنس و اشتراک خود، مورد را در همان زمان به پشتیبانی مجموعه اطلاع دهد و پس از اتمام اشتراک، امکان ضمانت، تعویض، پشتیبانی و عودت وجه برای اشتراک مربوطه وجود نخواهد داشت.
مدت زمان ضمانت و پشتیبانی برای لایسنس و اشتراک های مادام العمر (Lifetime) حداکثر یکسال می باشد.
در صورت هرگونه دست‌کاری اطلاعات پرداخت از قبیل: اتصال حساب بانکی دیگر یا قطع حساب جاری، کنسل کردن اشتراک و …. توسط کاربر، پس از تکمیل سفارش، امکان ارائه پشتیبانی و ضمانت به سفارش مربوطه سلب شده و متعاقباً امکان عودت وجه نیز وجود نخواهد داشت.
اکانتیو هیچ گونه مسولیتی در قبال عدم دانش و آگاهی کاربران در رابطه با استفاده از سرویس ، اختلال کارکرد خود سرویس ها و باگ نرم افزاری شرکت ثالث ندارد لذا پشتیبانی محصول تنها شامل مشکلات ناشی از خود لایسنس می باشد.
در صورت بروز مشکل و عدم همکاری کاربر در ارسال اطلاعات لازم جهت بررسی و حل موضوع، سفارش مورد نظر، تکمیل شده تلقی خواهد شد و متعاقباً امکان ارائه پشتیبانی و ضمانت برای سفارش مربوطه وجود نخواهد داشت.
شایان ذکر است خدمات آموزش نظیر : آموزش آپدیت و به روز رسانی نرم افزار، نصب نرم افزار، نحوه فعال سازی و استفاده لایسنس و… جزء وظائف اپراتور اکانتیو نمی باشد. با این وجود اکانتیو با راه اندازی بخشی به نام “وبلاگ” و بخش “سوالات متداول” اقدام به حل مشکلات نامربوط به پشتیبانی کاربران را می نماید.
مسئولیت توجه به نکات نگهداری و استفاده اکانت و لایسنس ها برعهده‌ی خود کاربر می‌باشد و در صورت عدم توجه به این نکات ، مجموعه‌ی اکانتیو هیچگونه مسولیتی در قبال پشتیبانی لایسنس مربوطه نخواهد داشت و از گارانتی تعویض اکانت ساقط شده و دسترسی شما بدون عودت دادن وجه بسته خواهد شد.
در محصولات اشتراکی ، در صورت دستکاری اطلاعات یا حتی به اشتراک گذاشتن لایسنس ، مجموعه‌ی اکانتیو هیچگونه مسولیتی در قبال پشتیبانی لایسنس مربوطه نخواهد داشت و از گارانتی تعویض اکانت ساقط شده و دسترسی شما بدون عودت دادن وجه بسته خواهد شد.
به هیچ عنوان برای محصولات غیر فمیلی یا اختصاصی که تحویل داده شده اند ، امکان استرداد وجه یا تعویض محصول وجود ندارد.
در صورتی که کاربران محصول یا سرویسی از اکانتیو خریداری کرده باشند و مدت زمان اشتراک آنها به پایان رسیده باشد اکانتیو میتواند سرویس آنها را غیر فعال کند.
کاربران موظف هستند تا مشکلات خود را تنها و تنها از طریق پشتیبانی پیگیری نمایند و از ارسال پیام های مکرر برای یک موضوع جدا خودداری کند. ضمنا به درخواستهایی که از طریق تماس تلفنی اعلام گردد نیز رسیدگی می شود.
مجموعه‌ی اکانتیو هیچگونه پشتیبانی حضوری ندارد.

کاربر موظف است تا ادب و شئونات اخلاقی را در هنگام ارسال تیکت یا تماس با پشتیبانی رعایت نماید و مشکلات خود را با لحنی کاملا رسمی در نهایت آرامش و ادب مطرح نماید و در صورت هر گونه پرخاشگری، بی ادبی یا بی احترامی ، ادامه گفتگو مسدود شده ، سفارش وی لغو شده و دسترسی کاربر به سرویس بدون عودت دادن وجه بسته خواهد شد. لذا اپراتور نیز می تواند بی درنگ به مکالمه خاتمه داده و در صورت طرح شکایت از طرف کاربر ، فایل صوتی مکالمه یا متن پیام به مراجع قضایی ذیصلاح ارجاع داده خواهد شد.
کاربر می بایست متن ارسالی را حتما به زبان فارسی با لحنی کاملا رسمی ارسال کند، به تیکت ها و پیام های غیر رسمی یا به صورت فینگلیش یا زبان دیگری ارسال شده باشند ترتیب اثر داده نخواهد شد.
اپراتور اکانتیو متعهد می شود تا تمامی تلاش خود را برای برطرف نمودن مشکلات مربوطه انجام دهد تا رضایت کاربر را جلب نماید. اکانتیو هیچگونه مسئولیتی من باب پاسخگویی به تیکت های تکراری، دارای عنوان نامناسب یا سوالات نامفهوم ندارد.
شرایط عودت/ استرداد وجه :
اعلام انصراف یا درخواست تعویض اکانت کاربر فقط تا پیش از آماده سازی و انجام سفارش و یا ناتوانی اکانتیو در ارائه لایسنس مورد نظر قابل قبول است.
نوع فمیلی، اشتراکی، دانشجویی و یا اختصاصی بودن و یا ریجن و پلن سرویس ها به صورت کاملا واضح برای تمامی محصولات هم در نزدیکی دکمه ی “اضافه به سبد خرید” و یا در نکات انتهایی تمامی محصولات درج شده است، لذا به هیچ عنوان امکان عودت وجه برای دلایلی از این قبیل وجود نخواهد داشت.
استرداد وجه برای محصولاتی که حالت فمیلی و اشتراکی دارند، فقط در صورت استدلال منطقی خریدار وجود دارد.
اشتراک شما از زمان تحویل محاسبه می شود و ارتباطی به میزان استفاده شما از سرویس مربوطه ندارد لذا در صورت استفاده نکردن شما، مجموعه اکانتیو مسولیتی در قبال روز های از دست رفته اشتراکتان ندارد و پس از اتمام این مدت ، ضمانت و پشتیبانی آن سفارش نیز به اتمام می رسد و متعاقبا امکان تعویض یا عودت وجه نیز برای محصول مربوطه وجود نخواهد داشت.
کاربر موظف است در زمان بروز مشکل برای لایسنس و اشتراک خود، مورد را در همان زمان به پشتیبانی مجموعه اطلاع دهد و پس از اتمام اشتراک، امکان ضمانت، تعویض، پشتیبانی و عودت وجه برای اشتراک مربوطه وجود نخواهد داشت.
امکان لغو سفارش و عودت وجه به دلیل عدم همکاری کاربر یا امتناع وی از ارایه اطلاعات حساب (یوزرنیم و پسورد اکانت در سرویس مورد نظر) وجود نخواهد داشت.
طبق آیین‌نامه اجرایی تجارت الکترونیکی، به هیچ عنوان برای محصولاتی که به صورت غیر فمیلی یا اختصاصی فعال شده اند ، امکان استرداد وجه یا تعویض محصول وجود ندارد.
در صورت لغو سفارش و درخواست استرداد وجه (از هر طرف و به هر دلیلی) پس از فعال سازی اشتراک و با موافقت مجموعه، هزینه لغو سرویس و مبالغ پرداخت شده بابت کارمزد خدمات و پشتیبانی سرویس، شارژ حساب کاربری و مدت زمان استفاده عودت داده نخواهد شد و از مبلغ کلی استرداد کسر خواهد شد.
در صورت قطع خدمات کاربر به هر علت، نظیر : عدم توجه به قوانین و …. خسارتی به وی تعلق نخواهد گرفت و وجهی برگردانده نمی شود.
درصورتی که خرید کاربر شامل “کارمزد پرداخت درگاه واسط” شده باشد، این مبلغ شامل عودت وجه نخواهد بود.
در صورت هرگونه دست‌کاری اطلاعات پرداخت از قبیل: اتصال حساب بانکی دیگر یا قطع آن، کنسل کردن اشتراک و …. توسط کاربر، پس از تکمیل سفارش، امکان ارائه پشتیبانی و ضمانت به سفارش مربوطه سلب شده و متعاقباً امکان عودت وجه نیز وجود نخواهد داشت.
به دلیل عدم دسترسی اکانتیو به حساب بانکی کاربران، در صورت لغو سفارش پیش از تکمیل آن از سمت اکانتیو، مسئولیت پیگیری استرداد وجه به عهده خود کاربر خواهد بود.
بنا به دستور واحد کسب و کارهای مجازی پلیس فتا به منظور مبارزه با پولشویی و خرید غیر قانونی ، امکان عودت وجه بدون احراز هویت (تایید شماره تلفن) وجود نخواهد داشت.
بنا به دستور واحد کسب و کارهای مجازی پلیس فتا به منظور مبارزه با پولشویی و خرید غیر قانونی، در صورت عدم تطابق مشخصات کاربر با مشخصات دارنده حساب بانکی و مالک خط، امکان عودت وجه وجود نخواهد داشت.
عودت و استرداد وجه تنها از طریق شماره “شبا” (شناسه حساب بانکی ایران یا همان IBAN) و به وسیله ی پایانه “پایا” بانک مرکزی توسط دپارتمان حسابداری مجموعه به صورت مستقل و مجزا در ساعات اداری صورت میگیرد.
وجه پرداختی برای خرید های که حساب آن ها احراز هویت (تایید شماره تلفن) شده است به فاصله ۳ الی ۷ روز کاری عودت می گردد.
در هنگام خرید از درگاه های پرداخت اکانتیو مبلغی تحت عنوان کارمزد تراکنش توسط درگاه های پرداخت واسط و سامانه شاپرک بانک مرکزی به مبلغ خرید شما اضافه خواهد شد که این مبلغ هیچ گونه ارتباطی به این مجموعه و شرکت اکانتیو ندارد.

 

ضوابط حق نشر و استفاده

تمامی لایسنس ها و اشتراک های گردآوری شده در اکانتیو از شرکت ها و کمپانی های ثالث خارجی (غیر بومی) بوده که کشور عزیزمان ایران را تحریم کرده اند و هیچ گونه لایسنس و اشتراک سایت یا سرویس های صاحب امتیاز داخل کشور در این سایت به فروش نمی رسد.
همه مطالب در دسترس از طریق سایت و شبکه های اجتماعی اکانتیو، مانند متن، تصاویر، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط اکانتیو جزئی از دارایی های فکری این مجموعه می باشد و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار اکانتیو بوده و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای اکانتیو محفوظ می‏‌دارد.
استفاده از خدمات اکانتیو برای کاربر یا مخاطب هیچ حقی نسبت به دارایی های فکری اکانتیو ایجاد نمی کند. و هر گونه کپی برداری ، به هر نحوی شرعا و قانونا مجاز نمی باشد.
لایسنس و مجوز حق استفاده از فونت به کار رفته در سایت اکانتیو به صورت اختصاصی برای این مجموعه خریداری شده و هر گونه استفاده از آن ، به هر نحوی از طرف مولف و ناشر فونت شرعا و قانونا مجاز نمی باشد.
ضوابط حریم شخصی ، رازداری و امنیت :
محتوای حساب کاربری و اطلاعات کاربر نزد اکانتیو محرمانه است و تنها با حکم قانون و یا مراجع قانونی در اختیار دیگران قرار خواهد گرفت. اکانتیو جهت تامین امنیت اطلاعات کاربر تلاش خواهد کرد اما امنیت حساب کاربری در برابر اقدامات غیرقانونی اشخاص ثالث را تضمین نمی کند.
در هنگام بازدید شما از وبسایت اکانتیو، کوکی‌های مشخصی برای تحلیل استفاده کاربران از این وبسایت بر روی کامپیوتر شما نصب می‌شود. این کوکی‌ها شامل اطلاعات شخصی شما مانند نام، آدرس ایمیل، آدرس پستی و یا شماره تلفن شما نخواهند شد. مهمترین استفاده این کوکی‌ها تحلیل و بررسی رفتار کاربران برای نمایش تبلیغات مناسب به آن‌ها خواهد بود.
شما می توانید تنظیمات مرورگرتان را به نحوی تنظیم کنید که کوکی ها را نپذیرد، اما این کار باعث می شود استفاده شما از سایت با محدودیت هایی مواجه شود. خواهش ما از شما این است که به ما اعتماد کنید و با خیالی آسوده از این که کوکی ها شامل هیچ گونه استفاده از اطلاعات شخصی شما نمی شود و همچنین هیچ ویروسی کامپیوتر شما را تهدید نخواهد کرد، آن ها را فعال کنید.
ما از اطلاعاتی که جمع‌آوری می‌کنیم (مثل نشانی رایانامه‌تان یا شماره تلفن) برای تعامل مستقیم با شما و اطلاع رسانی استفاده می‌کنیم.
مجموعه اکانتیو مسئولیتی نسبت به ضعف ایمنی ناشی ازنرم افزارها، اپلیکیشن ها و یا برنامه های مورد استفاده کاربر را ندارد.
استقلال شروط
ممکن است مرجع رسیدگی، یک یا چند بند یا ماده از این قرارداد را به هر علت باطل یا مبطل تشخیص دهد. طرفین توافق می کنند که در این صورت سایر شروط بصورت قراردادی مستقل از شرط باطل یا مبطل میان طرفین حاکم باشد.

منو
حساب کاربری
سبد خرید